Ny tävlingsoutfit?

 
 
Hur coola är dom inte? Vet inte om jag någonsin skulle sätta de på Witezz fossingar, men jag kan inte annat än gilla dem ändå! Haha, tänk att ha detta på en dressyr eller hopptävling. Man väljer en färg som matchat resten av sin outfit och sen rockar man banan. Vet inte hur uppskattat det skulle vara på dressyrbanan då alt ska va så himla snyggt och prydligt men jag lovar att vi säkert kommer se de här på hoppbanan i framtiden!

Jag kan se framför mig hur många kommer att matcha Linn Olssons nya kollektion med modellen Attitude och använda guldglittret till! Ah,vad coolt det skulle vara!!
De här produkterna har cirkulerat lite all over internet och jag kan ju inte undvika att ge er min åsikt, förresten fanns de att köpa på ponnyprakt.se tills den sidan la ner, så nu har jag ingen aning om vart dem finns..
 

Publicerat den 2013-08-02 - klockan 10:05:00





Tror att glittret finns på ponnypop.se då den sidan påminner om ponnyprakt. Hur som är detta glitter helcoolt! ;)

2013-08-02 » 11:38:03
» Cajsa

Härlig blogg du har! :D

Sugen på att få en länkning? Var med i Veckans Blogg!
http://ponnydiggaren.horseworld.se/2013/08/04/veckans-blogg-3/#comments

Kramar Cajsa!

2013-08-05 » 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback