Quitters never win, that's why winner never quits

Första skoldagen avklarad och jag överlevde. Det vill säga, jag överlevde att gå upp klockan 11, cykla till skolan 12.50, va där i en timme och sen komma hem igen vid 14.00. Jag fick reda på att vi har fått en hel del nya lärare, plus att jag har fått en ny mentor.... Jag älskade min mentor. Well anyway, snart fortsätter jag dagen med 2h bussresa och 4h i stallet! Witezz ska tömköras idag och Bolle ska få komma ut en sväng. Strumpan ska också få komma ut och jogga en liten runda innan imorgon! Jag åker vid lunch till stallet och sen åker vi vidare mot Gävle. Sounds pretty good, right!
 
 
 
 
 
 
 
 

Publicerat den 2013-08-21 - klockan 14:33:55





» Hanna

Hej! Gör du fortfarande gratisdesigner? :)

Svar: Hej! Jag har tyvärr börjat ta betalt då intresset var så stort, men priset är inte högt, det ligger på 70:- för en "enkel" design och 100:- för en mer avancerad. Jag kommer att göra om min portfolio, då kommer all info att finnas där! :)
norinjonna.blogg.se

2013-08-21 » 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback