24 dagar kvar till jul

 
Har egentligen fler smågrejer uppskrivna på min önskelista men ska inte tråka ut er med detaljerna. Här är iallafall de sakerna jag, just nu, önskar mig allra mest! Har sedan jag köpte kameran dregglat över en ordentlig och snygg outfit åt mig och Witezz. En snygg tröja som matchar schabraket och en snygg färg på ridbyxorna. Har också felat köpa ett fint litet objektiv till min kamera att fota lite mer "vardag" med då kit-objektivet är ganska klumpigt till vardags. Däremot är det perfekt att fota hästarna med när det är lite rörelse!
Har ni något speciellt ni önskar er?
 

Publicerat den 2013-12-01 - klockan 10:17:00





Vad mycket bra du önskar dig:)

2013-12-01 » 15:45:05

ROligt att veta vad du önskar dig :D
Jag önskar mig så mycket haha

2013-12-01 » 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback