Juldagen

Har ni haft en trevlig jul allihopa?! Det har iallafall jag haft! Vi började dagen med att överraska mamma med frukost på sängen och en ordentlig frukost på bordet! Dagen rullade på och vi hade allmänt trevligt! Inget tjat och gnat, inga sura miner och alla hjälptes åt och gjorde allt tillsammans, med andra ord precis tvärtemot vad min familj egentligen är, haha! Kvällen avslutades med julklappsöppning innan jag gick vidare till Alex. Där lekte vi klappjakten och fikade innan vi avslutade kvällen med deras julklappsutdelning.
 
En helt underbar kväll tillbringad med människor jag bryr mig om! Myspys med god mat, lite godis och julklappar!
 
Nu däremot är jag påväg till stallet. Min fina ska ut och röra på sig men vi ska säkerligen fixa lite i stallet, träna lite andra hästar och mysa lite också! Det blir en mysig dag i höstvädret... Är det någon på min blogg som har snö utanför fönstret? 
 

Publicerat den 2013-12-25 - klockan 12:59:00





» Tuva

Vi har en del men nu verkar det som att den är på väg bort :(

2013-12-25 » 15:03:37

fin blogg! just nu har vi frågestund på vår blogg och det skulle vara jätteroligt om du tittade in och ställde några frågor :)
http://teeamjump.horseworld.se/?p=1912#respond

2013-12-25 » 17:19:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback