Dagarna är sig lika

Ännu en dag med uppstigning närmare 11, dagen full med planer och absolut ingen ork att egentligen göra någonting. Men så fort jag har ätit upp mina pannkakor och borstat håret så bär det av ner till banken och har inte banken öppet så vet jag tamefasen inte vad jag gör! 
 
Vid 2 går bussen till stallet och det dåliga vädret ute gör inte direkt att jag längtar dit. Blöta hästar är det absolut värsta som finns! Nu har visserligen Witezz täcke på sig, men inte Irrbloss som också ska få komma ut på en sväng idag! Honom kör jag medan Anna rider Pärlan. 2 varv runt travrundan i mörkret i skritt och trav blir perfekt det!
Efter det tar jag in min prinsessa och vi rider runt lite på vägar som tilltalar oss. Kanske spöregnar det, och då blir det bara en kort tur, eller så regnar det inte alls då tar vi nog en lite längre runda! Jag och Anna sedan tar in alla hästarna ikväll, alla utom Witezz och Irrbloss som inatt får sova ute. Det blir en mysig dag inte helt olik skoldagarna, men det blir så när man har annat att göra!
 

Publicerat den 2013-12-27 - klockan 11:43:18





Hur hittade du dina medryttarhästar? Typ Witezz :) ♥

2013-12-27 » 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback