Dålig bloggning såhär innan jul

Det är mycket att göra här hemma och det hoppas jag att ni förstår, är ganska säker på att jag inte är den enda bloggen som inte sitter vid datorn hela dagen idag! 

Tvärtemot faktiskt, jag har inte så mycket som petat på datorn utan när jag vaknade, efter jullovets andra sovmorgon, så var det fort upp och bli klar för att åka iväg. Vi hade lovat mamma att hjälpa henne under dagen och ett löfte är ett löfte! De sista julklapparna är nu inhandlade och jag är nöjd med mina inköp!

Nu däremot sitter jag på bussen påväg till stallet! Witezz vet inte vad jul-ledighet heter utan vi ska ut och rida idag! Jag har egentligen inte så stor koll alls på vad som ska göras i stallet när vi kommer fram utan allt jag vet är att jag ska rida min prinsessa, barbacka blir det och vi kommer att ta det hyfsat lugnt, man har ju ingen lust att få ett brutet ben i julklapp... Hon ska dessutom få sitt paket, en inslagen morot, hehe. Vet inte varför men av någon anledning känns det bättre att ge henne en morot idag, än alla andra dagar på året! Brukar ni ge era pollar julklappar, och isåfall vad?


Publicerat den 2013-12-23 - klockan 17:07:08





Vilken otroligt fin blogg och härlig header du har! :)

2013-12-23 » 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback