Det fanns inget "imorgon"

Gick upp 08.50, precis som varje måndag. Skyndar in i duschen eftersom att jag är snoozarnas mästare och sitter vid frukosten när jag kommer på att "juste, har ju inget i-val idag" så sätter mig vid tvn och äter min frukost i lugn och ro och laddar upp inför samhällskunskap. Väl i skolan får jag höra att vi inte heller har någon sam, och att engelskaläraren är sjuk. Klassen har också ordnat upp så att juridiken blir hemuppgifter. Med andra ord hade jag på riktigt kunnat sova som om morgondagen inte fanns.
 
Well, well ska väl jobba igenom alla uppgifter, läsa engelska boken, börja designa lite och sen går jag och Alex ner och bekantar oss med gymmet här på vägen. Ska gå lite på bandet medan Alex gör sitt, haha. Har aldrig gjort det och med min klumpighet lär jag ju ramla sjuttongånger innan banden går sönder... Hur som helst är det precis vad dagen kommer bestå av innan jag avslutar den med lite judo. En liten surprise kommer upp här senare, så be ready!
 
 

Publicerat den 2013-12-02 - klockan 10:58:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback