Fint höst/vinter/vår-väder!

Sitter och tittar på fear factor där dem just nu äter levande spindlar med stora käftar. Jag skulle aldrig kunna vara med där. Men min otroliga insektsfobi och svaga "spy-tröskel" skulle jag åka ut snabbare än Witezz sväljer en äppelbit.

Idag blir en lugn dag. Vädret är fint med en blå himmel och inget regn vilket betyder att jag och Anna nog går ut och fotar lite. Gymmet ska beträdas också och foton ska rensas. Idag blir med andra ord en dag då jag gör sådant som inte hinns med annars. Witezz rullar runt i son hage tillsammans med Windy och de andra, äter lite halm och busar med de andra! Som sagt, en lugn dag men med mycket att göra!


Publicerat den 2013-12-29 - klockan 12:36:41





Söt!

2013-12-29 » 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback