Hej hopp i sjukstugan

Det blev en "hemstudie-dag" för mig idag, hostan ger inte med sig och inatt led jag av feberfrossa. Känns som att jag måste bli frisk nu så jag hoppar över både skolan och judo idag, har istället bakat lite till, fixat lite med era designer och fixat lite åt mamma. Funderar på att hjälpa henne måla i Thomas rum, eller så spelar jag sims istället.
 
Som ni märker så kommer den här dagen inte bestå av mycket. Förhoppningsvis loggar jag in här senare igen och skriver ihop något kul åt er, men förvänta er inte mycket. Känner mig inte på top och prio ett är egentligen att läsa igenom juridiken. Planen är att imorgon, oavsett hur jag mår, pallra mig iväg och skriva juridkprovet. Har ingen lust att göra omprov eller skriva provet senare och missa annat, men det ska nog gå bra!
 
 

Publicerat den 2013-12-09 - klockan 14:36:00





Hur gör du för att ha animation i headern? :) <3

2013-12-09 » 19:28:20

Krya på deej <3

2013-12-09 » 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback