I was having a good time

Gårdagen var beyond perfect. God mat, bra bio, mysigt sällskap och chips med Coka Cola senare. Helt super med andra ord! Skönt med en dag utan massa måsten. Inget stökigt rum att panika över, inget stall att mocka, inga inlägg som måste skrivas... Bara ingenting förutom att umgås med världens bästa kille.


Idag däremot har jag precis avverkat ett prov i engelska och ska snart göra mitt matteprov. Efter skolan går jag direkt till gymmet och går lite på bandet innan jag åker iväg till stallet. Witezz ska få röra på sig idag, vi ska kolla på lite andra bettlösa alternativ och förhoppningsvis hittar vi någonting som passar oss!

Publicerat den 2013-12-05 - klockan 12:18:50






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback