Idag blir en annorlunda dag

För idag är jag hemma sjuk, vilket innebär att om jag är frisk nog så kommer jag till stallet tidigare idag! Har i allafall en sjuk hosta och jag antar att det är moderjords sätt att säga "Ta på dig halsduk eller knäpp jackan ända upp". Jag ska köpa en vinterjacka så fort jag har tid, jag ska knäppa jackan ända upp hädan efter, men snälla. Låt mina lungor stanna i kroppen!

Att jag stannar hemma betyder dock inte chilla i sängen, utan tvärtom. Jag måste plugga som sjutton i både matte, juridik, idrott och psykologi, men det är mest bara små uppgifter och psykologin är egentligen prio ett eftersom att vi har prov imorgon.
 
Witezz ska förhoppningsvis få komma ut på en liten runda senare. Som tidigare sagt så provar vi side-pullen igen men den här gången med sadel. Vi försöker oss på de flesta gångarter, men tanken är en lugn tur eftersom att min kropp inte är i bruk just nu. Är faktiskt glad över att jag inte gick på judon, vem vet hur jag hade mått idag då!
 
 

Publicerat den 2013-12-03 - klockan 09:36:00





» Frida

Vilken skönhet! :)
Vill du vara med på min tävling?
Klicka bara på länken så kommer du direkt till tävlingen.
Du kan vara med och tävla om 200 kronor på valfri internetshop!

2013-12-03 » 09:51:03

vad fin häst :)

2013-12-03 » 10:11:18

vilken härlig bild :)

2013-12-03 » 11:12:39
» Lisa

Också hemma och sjuk, mindre kul haha :)

2013-12-03 » 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback