I'll retire

Efter att ha gått fram och tillbaka i lill-Sven och tränat gått igenom en hel del judorelaterade grejer så känner jag mig lagom död. Dessutom stämplade Thomas mig på rejält på foten, så nu har jag inte bara ont i vrister, utan även halva foten... Något positivt är att snön faller på riktigt nu och förhoppningsvis vaknar jag upp till ett ordentligt snötäcke! Har saknat snön faktiskt. Även om jag inte är något större fan av vintrar i sig så måste jag iallafall säga att snön är förjäkla mysig! Och allt är ju bättre än de regnvädret som har varit fram tills nu, för den delen!
 
Vad som står på schemat nu är att måla och ta hand lite om mina, just nu, väldigt slitna naglar. Bädda ner mig i sängen och slå på en film medan lill-Sven växer och växer. Lagat min UV-lins har jag också gjort. Tog fram kameran för att prova fota lite inomhus och linsen rasar i småbitar. Även om den linsen bara skyddar objektivet så är det ganska tråkigt om den ska gå sönder. Passade också på att rengöra kameran ordentligt ifrån sand då jag, sist jag fotade, tappade kameran i ridhuset. Men nu är den ren och fin och färdig att använda imorgon bitti! Ifall ni skulle vara intresserade av lite judobilder så kan jag nog fota lite imorgon under graderingen och så! It's up to you!
 
Känner att bloggningen blir sådär de dagar jag inte är i stallet, men jag har dels ingen tid att skriva ågra superlånga inlägg eftersom att jag antingen är hemma sjuk, eller måste plugga. Lovar dock att fixa något lite bättre inlägg tills imorgon! Ett inlägg med mina värderingar! Tills dess får ni sova så gott, och glöm inte att pussa en extra gång på era fina vänner idag när Sven är i farten!
 

Publicerat den 2013-12-06 - klockan 21:56:00





» Ester

Åhh vilken mysig bild!! :D <3

2013-12-07 » 10:36:26
» Julia

Vilken fin blogg!!

2013-12-07 » 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback