Jag känner lukten av jullov

En lektion avklarad, två lektioner kvar. Sista provet för terminen klart, bara massa lekar kvar. Äntligen är det jullov! Äntlingen börjar jag få en känsla av ledighet, en känsla av att allt är klart! Inga fler inlämningar, inga fler prov, inga fler måsten i form av skolarbete på 3 veckor! Bara hänga med kompisar, hästar, familjen, bloggar,åh så mysigt!
 
Jullovet firas in med bio ikväll. Direkt efter skolan åker jag och Alex in till Stockholm, går lite på stan och köper lite klappar. Lite senare kommer även Anna och hennes kompis in, vi äter något gott och köper lite godis innan vi intar våra platser på Sergels biograf. Justin Bieber's Believe är vad som rullar framför våra ögonen och ni har ingen aning om hur mycket jag har längtat efter den här filmen. 

Morgondagen bjuder på julfrukost och fotbollsturnering. Jag ska inte vara med på något utav dem, men vi får väl se om jag knatar iväg till skolan ändå... Nu däremot väntar som sagt lite lekar på engelskan. Sitter också och ber till gud om att vi även kommer att leka på matten, känns helt värdelöst att avsluta sista dagen innan lovet med... matte. Usch.
 
 
 

Publicerat den 2013-12-19 - klockan 10:21:54






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback