Mot stallet!

Vädret är riktigt härligt idag och jag är ännu en gång imponerad över att jag faktiskt sitter på bussen just nu! Kameran följer med och beroende på vad som ska göras så blir det nog iallafall några nya bilder!

Witezz ska få komma ut idag! Jag vet inte riktigt hur, var eller vem som följer med, men det kanske slutar med att vi tar ett pass på volten i lite tömkörning. Det vet jag inte än men det återstår att se, tränas ska hon göra iallafall!

Volten ska sedan harvas, stallet ska fixas och C hittar säkert på något mer att göra! Sen bjuds det på hemmagjord pizza till lunch innan vi drar oss hemåt igen! Dagen är för mig ganska oklar just nu faktiskt, allt jag vet är det faktum att jag ska träna Witezz och allt annat är en ren gissning. Förutom lunchen, den ser jag framemot! 

Men nu måste jag sätta mig och läsa en bok, en bok som jag inte alls vill läsa men vad gör man inte?!


Publicerat den 2013-12-30 - klockan 10:36:01






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback