På flykt

Godmorgon! Alltså, jag har sovit så satans gott inatt! Jag gör alltid det när jag möblerar om och att veta att när jag vaknar upp imorgon, är mitt rum städat - inte kaos. Det måste vara den bästa känslan som finns, nästan.

Witezz väntar i hagen just nu och det ska bli så mysigt att hoppa upp på hennes rygg och rida ut idag. Allt städande igår gav mig hästabstinens och från och med nu ska jag dammsuga oftare så jag slipper en sån här 5 timmars städning, hehe.

Witezz och jag rider nog ut tillsammans med Anna och Preztige, helt omöjligt är inte att någon annan hakar på men att det är vi två är iallafall säkert. Ridturen lär bli precis som de har varit hittills. Vi gör vad som känns rätt för oss. Idag är jag dessutom lite friskare än sist, huvudvärken hänger med ett tag till men febern är iallafall helt borta.

Senare ikväll bakar vi lite julgodis allihopa tillsammans och äter säkert något gott till mat, det brukar oftast bli så! En ganska så okej dag med andra ord!


Publicerat den 2013-12-14 - klockan 09:59:48






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback