Pepparkaksbak 2.0

Hästarna är tränade för dagen, en ny häst har anlänt för inkörning, lunch/middag med efterrätt är uppäten och mina svarta mjukisbyxor är nu vita - av allt mjöl ifrån pepparkaksbaket! Vi gör ett "pepparkaks-hus" á la Jurassic Park. Dinosaurier, burar och en T-rex! Dessutom har vi gjort hästskor att hänga upp i stallet som hästarnas namn ska glaseras på! 

Witezz gick jätte bra idag, hon verkade vara glad men var lite trög för skänken i början. Vi busade runt lite på lvss tillsammans med Preztige och Windy och det blir nog samma imorgon! 

Nej, nu ska här bakad vidare, massor av olika sorters julgodis väntar!


Publicerat den 2013-12-14 - klockan 17:09:48





sv. haha ja det var ju bra :)

åh, jag vill oxå baka pepparkakor!

2013-12-14 » 19:07:49
» Yrsa

Hästskorna var ju grymma! Vart har du köpt dom formarna?? :)

2013-12-15 » 10:51:50
» -

Jättefin blogg! :) Tyvärr så tror jag inte att pepparkakorna kommer att hålla i den fuktiga stalluften, mina gick sönder efter 2tim :(

Svar: Vi har väldigt bra ventilation i vårat stall, men vi får hålls tummarna! :)
norinjonna.blogg.se

2013-12-15 » 15:22:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback