Torsdagar, näst bästa dagen på veckan!

Febern steg i skolan, så jag gjorde klart mitt matteprov och tog hem matteboken istället. Kan bara tänka mig hur det hade varit att sitta där inne med feber och huvudvärk i min underbart tysta klass.... Nej, så hemma har jag varit i cirka en timme nu, började fixa mina naglar som jag har tänkt göra länge! Kollade klart på dagens avsntt av julkalendern och sen de sista på Big Momma 2. Riktigt roliga filmer det där alltså, haha!
 
Om 20 minuter går bussen till stallet! Jag ska slänga ihop något gott att äta men tror inte vi har så mycket annat än pan pizza vilket jag inte är så sugen på efter att ha börjat dagen så nyttig som med frukost och Special K, men någonting hittar jag säkert på, en frukt och lite morötter kanske! Witezz får en morot iallafall! Hon ska idag få komma ut och röra på sig, som vanligt, hehe. Vi rider lite lugnt, tar någon galopp om det känns bra, men tränar i övrigt bara på lite olika hjälper. Tänkte att jag ska flytta väldigt mycket idag och göra lite halter med sitsen. Det kommer nog bli bra, och kul om inte annat!
 
 
Ni har väl inte glömt att vara med i min bloggtävling som pågår just nu? Länk finns längt upp i menyn till höger, det här får ni inte missa!  Dessutom har jag ju skaffat både en instagram; wwwschnailgullbloggse till bloggen, och en facebook grupp där alla vi hästbloggar kan sprida våra bloggar i och fånga in mer läsare! Gå med i gruppen HÄR.

Publicerat den 2013-12-12 - klockan 14:33:32





Vad kul att du vill vara med i Veckans Blogg, jag kommer slumpa fram två vinnare på Söndag, lycka till :)

2013-12-12 » 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback