Veckoplanering

Måndag: Min plan var att plugga, men de planerna krachade snabbt efter att jag hade läst ut boken. Istället har jag köpt vinterskor, lite inredning till rummet, promenerat runt och hängt tvätt. Men alldeles strax åker både psykologi och juridik fram! Någon judo blir det inte för mig då min hals säger ifrån rejält!
 
Tisdag: Witezz ska få komma ut och röra sig, vi ger side-pullet en chans till och tar det lite lugnt. Sadel på den här gången så att vi kan ta lite mer trav och kanske till och med galopp. I övrigt ska det pluggas inför psykologiprov.
 
Onsdag: Den 4 december, då händer det grejer! Jag och Alex firar ett år tillsammans och vi ska hitta på lite skojsigt tillsammans. Pluggas lite ska det också göras och självklart lite bloggning, haha!
 
Torsdag: Witezz får ännu en gång komma ut och röra på sig. Antingen har vi side-pullet igen eller en annan lösning ifall ingenting har blivit bättre. Vi övar lite flyttningar och halter etc. men tar det ganska lugnt i övrigt...
 
Fredag: Idag är det judoträning för hela slanten, det är graderingsträning och jag ska kunna en hel del kast, fasthållnigar och vändningar.
 
Lördag: Själva graderingen äger rum idag och förhoppningsvis kommer jag hem med 2 orangea sträck till mitt gula bälte!
 
Söndag: Blir en stalldag för hela slanten i stället. Witezz ska få röra på sig, stallet ska fixa och en hel del andra saker ska göras i stallet!
 
Det är en hel del som händer den här veckan. 2 prov, gradering i judon och så ska vi se på alternativa bettlösa metoder. Ger side-pullet några till chanser och hoppas att det blir lite bättre, annars hittar vi på något annat. Bloggen ska ju skötas, designer ska designas och andra mejl ska svaras på! Hej och hå, bra ska det gå! Mest ser jag framemot judon, härligt att få lite nya färger!
 

Publicerat den 2013-12-02 - klockan 18:16:30





» Sofia

Härlig vecka du kommer ha! Hoppas det funkar bra med side pullet!

Kram (:

2013-12-02 » 18:43:49
» Tuva

Låter som en härlig vecka! :)

2013-12-02 » 20:46:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback