Nästan vinnare utav mobiltillbehör ifrån iDiwa

Fick flera bidrag till tävlingen och ni har nästan alla svarat rätt på första frågan: Witezz pappa heter Ege PL, andra frågan var klurig och ingen har svarat rätt på frågan. Av någon anledning har ni alla hoppat över siffran 5, vilket är just så många ponnylopp som jag har vunnit i år!
 
Därför tog jag alla er som gissade närmast, vilket var Lovisa Rådberg, Anja (Castarha.wordpress.com) och Kerstin Ekholm. Jag skulle vilja att ni båda skriver ihop en kort motivering till varför ni ska vinna och skickar till min mejl: [email protected].
Så fort båda motiveringarna är inne drar jag en vinnare som publiceras här. Om ingen, eller inte bådas motiveringar kommer in senast onsdag den 18 december så kommer jag att lotta mellan dessa två eller ge priset till den som skickade in motivering!
 
Good luck!

Publicerat den 2013-12-16 - klockan 13:05:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback