I got my wall wrapped all the way around my heart

Hemma nu ifrån sydpoolen! Hur kul som helst var det, dock berodde väl det kanske inte på självabadhuset - som faktiskt inte riktigt levde upp till mina förväntningar - utan på sällskapet! Vi badade, badade, och badade. Urmysigt. Är fortfarande inte helt frisk, men så mycket bättre! Jag är mycket piggare, jag är inte snorig längre och halsen fungerar! Lättare hade väl kanske varit och sagt att huvudet och bihålorna fortfarande krånglar lite.
 
Nu ska jag ta det lite lugnt, äta något kanske. Och sedan skjutsar Alex mig till judon! Nu börjar träningen igen. Vill faktiskt be er om lite hjälp, men för att få ut det tydligare får ni den frågan i ett annat inlägg! 
 
Planerna för kvällen, förutom judoträning klockan 18, är att ta det lugnt. Andas in vårkänslorna och första dagen på lovet. Kanske laddar ner någon film - har ni något tips? Kommentera film förslag, massor!!!
 


Publicerat den 2013-02-25 - klockan 16:53:02





Vilken fin häst!!

2013-02-26 » 09:50:22

Filmförslag; The perks of being a wallflower (världens finaste film), Shutter Island, The Ring 1&2 (om du gillar skräck), Easy A. Sen så kommer jag inte på nått mer :)

2013-02-26 » 20:08:50

Hoppas att ni ska rida hos oss i sommar :D Det är kul att se dig och Witezz utvecklas!

Svar: ah! va kul att du tycker det! Vi ska rida hos er i sommar! Så fort snön är borta och det är lite varmare :)
norinjonna.blogg.se

2013-03-09 » 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback