If I could take away the pain, and put a smile on your face...

Hej hallå allihopa! Vad kul att se att bloggen rullar på även om jag inte uppdaterar i 190! 
Är precis hemkommen ifrån stallet. Ännu en gång åkte jag dit och ångrade mig en aning när jag satt på bussen hem. Känns inte som att jag någonsin kommer att bli frisk. Har dessutom blödit näsblod 4 gånger idag, tror jag har lite sömnbrist. Det är en underdrift om jag säger att jag är utmattad. Jag är snarare halft död. Ska vila, vila, vila nu så att jag kanske kan åka till stallet imorgon igen.
 
Idag körde vi en lite längre runda med Candlellight och Strumpan. Vi körde bort till Rangarnö och körde 2 heat, ca 5 km. Strumpan tyckte att det var lite halt och tog galopp ett flertal gånger, men då fick ju Anna öva på att ta ner henne till trav igen. Candle sprang glatt på frammåt.

Sedan red vi iväg ut på Witezz och Irrbloss, vi red båda barbacka och vi hade riktigt kul! Först gick jag först, och då kunde Anna skratta åt mig när Witezz var tittig och jag gled åt sidan. Sedan gick Anna först, och jag kunde skratta åt henne. Det är inte alla ridturer som är så roliga! haha!
 
Anna red lite själv sen också på Pärlan, och sen begav vi oss hemmåt. Imorgon följer Thomas med till stallet, han kanske skulle få pröva på att galoppera för första gången, ååh vad han har längtat efter det!
 
Nu har jag lite annat att ta tag i här hemma - Alex är lite butter. Önska mig lycka till! Haha.
 

Publicerat den 2013-02-23 - klockan 19:35:08





» Jenny

Underbar bild :D

2013-02-24 » 09:55:40

Hej! :) Veckans blogg är nu avslutad. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig igen till nya omgången, HÄR:
http://aui.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v-9.html#comment

2013-02-24 » 10:45:10
» Merve

Åh va sööt föl :)<3

2013-02-24 » 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback