Life begins at the end of your comfort zone

Vill börja med att tacka tusenmiljonergånger för responsen på mitt tidigare inlägg. Det gör mig jätte glad att dels se att ni vill hjälpa, men också att inte bara jag känner som jag gör! Så tack ännu en gång!

Idag tog jag mig upp ur sjukbädden och åkte iväg till stallet. Vi körde Candlelight och Strumpan, Anna tränade lite monté på Strumpan, och helt ärligt tror jag att det kommer gå riktigt bra även för dom på banan i år! Sen red vi ut, jag på Witezz, Anna på Pärlan och Ella på Illuztra. Vi red ut i djupa snön, travade runt och galopperade på ängen. Witezz stannade mitt på ängen för att bocka - haha typ,, Vet inte varför hon gjorde så då inget liksom hände.. Hon såg inget, jag gjorde inget, ingen bakom gjorde något. Kanske bara var glädjeskutt. Man får hoppas det, så hon inte får några ovanor!
 
Jag sitter och tittar på massa kläder, blir helt shoppingsugen och känner att jag vill bränna upp alla slantar jag har på mitt kort! Vi får se hur det blir med det. haha! Vore ju inte helt fel med en uppdatering av garderoben.
 
Imorgon skulle jag ha följt med till veterinären med Candle och Illuztra, men jag ska själv till läkaren så jag får åka till stallet efter det! Jag ska titta upp ifall jag har RSL - restlesslegs
 
Nu ska jag fortsätta fönstershoppa genom datan, haha!
 

Publicerat den 2013-02-26 - klockan 17:47:23





» Jenna

Nice blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
norinjonna.blogg.se

2013-02-26 » 20:31:49
» Elise

HAHAHAHA, jag trodde hästen i din header var en enhörning xD

2013-02-26 » 21:21:50
» Kajsa

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang-2.html#comment

2013-02-26 » 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback