Någon gång måste vara den första!

Den här dagen blir bara segare och segare! Jag vill ju att den ska ta slut så att festligheterna kan börja! Efter skolan ska nämligen, först - Alex klippa sig. haha, men sen ska vi fira hans 18årsdag som var förra fredagen genom att först äta lite god mat på Stället, som det heter. Det är en restaurang här i Norrtälje och efterdet åker vi till Täby och tittar på filmen Ego. Det ska bli så himla mysigt!  Längtar som sjutton!

För att få dagen att gå fortare har jag läst en jäädrans massa bloggar! Deltagit i 3 tävlingar!
Bland annat en tävling hos Svenskahollywoodflickor.blogg.se, där du har chansen att vinna ett bodybutter från Victoria Secret i "smaken" Love spell. Klicka på bilden för att komma till den tävlingen!
 
Sen klickade jag in på ViktorFrisk.nu och gick med och tävlade om att få vara med i en photoshoot med honom och en annan kille, blir det ju om jag vinner. En kille och En tjej väljs ut, möter upp Viktor och åker till photoshooten, där du först blir stylad av Viktor! Klicka på bilden för att komma till den tävlingen!
13
 
Och till den sista, men minst lika roliga tävlingen så tävlade jag hos Greatponnys.blogg.se. Genom att skicka den galnaste, mest knasiga vinterbilden på dig och din egna/skötar/medryttar- häst kan du vinna en länkning för flera hundra läsare, samt ett gästbloggsinlägg! Klicka på bilden för att komma till tävlingen!
 
Haha, önska mig lycka till i alla dessa fina tävlingar! Och så hoppas jag att även ni tar chansen att vara med! Så lycka till ni också! 

Publicerat den 2013-02-15 - klockan 13:42:10





» Jonna

-otroligt fin blogg, seriöst..
Det skulle bli sjukt kul & trevligt om du svarar på en fråga som är just nu... Har du Kik? :'D
Släng in en kommentar i min blogg så addar jag dig på direkten! / Kram Jonna.

2013-02-20 » 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback