Önska mig lycka till!

Ska fråga min mor om jag kan få köpa min systemkamera på avbetalning hos Elgiganten. Det skulle innebära 379:- i månaden i 10 månader. Jag vet dock inte om det är värt det. Men jag ska diskutera med henne. Det skulle ju innebära att jag kan lägga kameraplanerna på hyllan och börja spara till annat. Dessutom!!! Om jag köper kameran på avbetalning innebär det att jag kan köpa lite ridkläder - vilket blir ett par ridstövlar och en kavaj. Alex vill självklart lägga sig i mina köp, och vill köpa ridstövlarna åt mig. Tycker det är så gulligt, men samtidigt - det är väldigt mycket pengar det handlar om.. Så det får vi se hur det blir med.
 
Vad skulle ni göra?
 
 

Publicerat den 2013-02-13 - klockan 14:16:30





Älskar din design också! :)
visst, kommentera när du börjat följa mig på bloglovin', jag följer dig :)

2013-02-13 » 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback