Trust is like a paper. Once it's crumble it can't be perfect

Idag har varit en sån där dag då jag känner att jag har legat i min säng alldeles för länge. Vet inte längre vad jag ska göra efter att ha tittat på 3 säsonger av Gossip girl och gått upp 4 levlar på Cafeland. Börjar bli uttråkad. Jag åkte inte till stallet idag, vet att om jag hade åkt hade jag kännt mig lika trött, utmattad och sjuk som igår. Så jag stannade hemma för att vila upp mig. Imorgon åker Cissi, Olivia, Thomas, Anna, Jocke och Linus iväg till Sydpolen, och jag hoppas innerligt att jag vaknar upp imorgon och känner mig frisk och pigg, så att jag ockå kan följa med. Jag har fortfarande lite ont i huvudet, och i bihålorna. Samt en jäkla hosta. Men känner mig utvilad. Vi får se, och om jag inte åker så tar jag nog med mig Alex eller någon annan kompis och tar en promenad med min polle. 
 
Veckans blogg är avslutad, och 3 riktigt värdiga vinnare är korade. Jag hoppas ni som vann vart glada - vilket jag har sett att ni har blivit! - och att ni andra är med nästa gång! Jag kan säga att jag och Alex satt här, med över 50 flikar uppe på webbläsaren och grubblade länge över vilka som skulle bli de slutgiltiga vinnarna. Det var inte lätt! Ni har alla så fina bloggar, fyllda med olika saker som gör bloggen bra på sitt sätt! Jag älskar verkligen att läsa era bloggar, andras bloggar överhuvudtaget! Läsa vad andra gör i sina liv, få inspiration både för livet och till min egna blogg. Jag menar, en blogg är ju i princip som en offentlig dagbok. Lite skrämmande är det ändå, att så många nära och kära men även främlingar vet vad som händer i mitt liv. Tycker ni inte? På tal om nära och kära och främlingar. Idag satte ni ett besöksrekord på den här bloggen sedan jag startade upp den igen! Tack så mycket för det! När statestiken blir högre, växer och växer. Det är då man verkligen börjar känna; "Fan va kul det är att blogga egentligen.". Så tack för att ni tittar min blogg, det betyder sjukt mycket! Ni är min familj!
 
Nu ska jag titta på ponnyakuten, sen har jag faktiskt några ideer på blogginlägg att skriva, så ska se om jag får ihop något, annars har jag några i utkast och som tidsinställda! Något får man ju göra när man bara ligger här!
 
Tack ännu en gång, för allt!
 

Publicerat den 2013-02-24 - klockan 21:57:00





» Elina

sv; tak så jätte mycket, allt är bara bra, hur är det själv? :)

2013-02-25 » 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback