Varning för sjuk bloggare!

Jag är fortfarande sjuk, värre än vad det var från början faktiskt, och därför har jag inte uppdaterat bloggen överhuvudtaget. Det känns inte som det bästa att göra när huvudet är som en tickande bomb.
 
Idag skulle ha varit sista dagen innan lovet, så jag hopas att jag blir frisk nu, så jag får ha ett roligt lov. Måste nog dock erkänna att det kanske inte var det allra bästa att bege sig till stallet igår och rida och köra, eftersom att det har resulterat i att det känns som att jag har svalt en igelkott. Mina bihålor trycker ochhuvudet gör ont, så idag blir ännu en dag framför gossipgirl.
 
Witezz skötte sig super igår, trots att hästarna framför busade lite. Undrar om hon kände att jag inte riktigt hade orken till något annat. Vi gick först, vilket alltid är lite mer ansträngande för både mig och Witezz, då hon är extra svår att få att sänka sig och skjuta på med bak eftersom att hon blir så tittig. Men jag tycker vi lyckades ganska bra ändå!
Strumpan ändes superduper fin igår! Vi testade henne lite genom att öka och öka med Candlelight framför, för att se hur fort tempo Strumpan hänger med i. Och vilket sug hon får frammåt. Hon är inte alls samma osäkra ponny som förra året, hjälp vilken förändring! Riktigt kul att ha fått vara en del av, och jag hoppas verkligen att hon fortsätter i den här riktningen för den 30mars är första start på Gävle, och den tar vi!
 
Uppdateringen under dagen kommer nog vara låg! Har inte orken att skriva långa fina inlägg, men jag hoppas ni har förståelse för detta! 
 

Glöm inte att vara med och tävla i Veckans Blogg, som avslutas söndagen den 24/2! 



Publicerat den 2013-02-22 - klockan 09:25:00





» Alma

Sv: Hej! Tack, din är superfin!:D
Joda allt är bra, själv?
Kram!

2013-02-22 » 14:35:51

Sv: Tack så mycket! :D
Det är okej, själv då? :)

2013-02-22 » 14:55:12

Glöm inte att delta i tävlingen på min blogg där du kan vinna en valfri boskylt från TP Victory! http://friskey.weride.se/2013/02/14/tavling/#respond

2013-02-22 » 16:00:03

vilken super fin blogg du har!Har du lust med ett bloglovinbyte?:D

2013-02-22 » 19:15:00

sv: har lagt till dig nu och blev nr 23:D Säg till när du har gjort likadant:)

2013-02-22 » 20:46:27
» Tuuva

åh, tycker verkligen att din blogg är fin och inpererande, fortsätt så och du kommer nå toppen! <3

Svar: Tack! :D
norinjonna.blogg.se

2013-02-22 » 21:15:16
» Linn

Fin blogg :D

2013-02-23 » 07:06:27
» Disa

Superfin blogg, diggar verkligen din header! :D
Superfin häst dessutom :)

Svar: Tack så mycket! :D
norinjonna.blogg.se

2013-02-23 » 19:21:35
» Jill

Hejsan, jättefin blogg! Kram Jill

2013-02-24 » 12:17:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback