Ärlighet varar längst

 
Inte på blogghumör. sov sammanlagt 2h inatt. Upp till ungdomsmottagningen, hem och äta lunch och sen kändes det värdelöst att gå till skolan för en lektion, så jag stannade hemma. Fixade lite på datan, var med Alex och sen åkte vi till Söderbykarl och städade och packade. Några möbler är hitflyttade men inte upptagna eftersom att det vart så sent.

Stort tack till Alex som har hjälpt mig sjukt mycket idag. Damsugit och fixat hela mitt rum, bärt möbler och varit jätte snäll medans jag suttit i soffan. Loveu!

Kommer upp en dagens blogg i ett annat inlägg sedan, se till att vara med i det!
 
Imorgon köttar vi skolan! Går till 1 och sen far jag iväg till stallet. Witezz har ju gått på vila nu, så det är Candlelight's tur att släpa runt på mig. Vi får se vad för skoj vi hittar på imorgon, jag och busponnyn.
 
 
 
 

Publicerat den 2013-01-09 - klockan 23:13:00





» Anita

Söt häst =)

2013-01-11 » 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback