There's nothing like us. there's nothing like u and me, togheter.

Förutom diverse fulaord och känslosamma stunder så började den här helgen riktigt bra och jag hoppas att den fortsätter i den här riktiningen!
Skoldaen igår gick fort, hängde knappt med klockan när den tickade så fort. Efter skolan var jag med Alex, hans mamma bjöd oss på middag på Antep, måste säga att Antep inte ligger högst på min "resturanger jag kan tänka mig äta på" -lista. Men gott bar det! Jag hade jätte mysigt, skrattade massor!
Efter det köpte vi massa godis, dricka och gick hem och mös framför gossipgirl. En händelserik dag som sög all energi ur mig, var så himla trött!
 
Upp tidigt för att imorse åka till stallet. Vi körde russen upp till Rangarnö - en lte längre sträcka en det som oftast blir på vardagarna. Lillebror Thomas var med till stallet för att leka med J och L, som dock skulle komma 5h senare, hehe. Men han hjälpte mig och Anna att putsa selet och fixa hästarna. Såg ut som att han tyckte det var ganska mysigt och gissa vad?!!

Vi kom in lite på att Thomas skulle vara perfekt som ryttare på russen, eftersom att han är så liten. Och 
Thomas: "men vadå, ska jag vara här 4-5dagar i veckan"
Vi: "Nej inte i början, och inte senare heller om du inte vill tävla - en dag varje helg räcker väl såhär i början" 
Thomas: "jaha, haha." 
Olli: "Seriöst alltså!?"
Thomas: "Ja visst!"
 
Alltså fatta va coolt om min lillebror skulle börja rida! Jag skulle tycka det var så himla grymt!
Senare åkte jag iallafall hem medan Thomas och Anna stannade i stallet och mös framför tvn. Tog hit Alex och hade deeptalk. Har hört massor med rykten och var tvungen att fråga om ett av dem. Man blir ju lite osäker av allt man får höra.
 
Imorgon åker jag till stallet igen, Alex sover med mig och hjälper mig upp ur sängen imorgon. Skönt. Måste ta och plugga lite också, kanke blir bloggningen låg imorgon också. Vi får hoppas inte!
 
 
 

Publicerat den 2013-01-26 - klockan 20:27:15






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback