Åh, tänk om!

Hittade nyss en systemkamera med två objektiv, en blixt och kameraväska för 4300 på blocket.
4300 är priset jag skulle få betala i affär för bara systemkameran och det ena objektivet! Har mejlat honom och hoppas innerligt att den finns kvar och att han antingen kan hålla den tills jag får min lön, eller att det går att lösa på något annat sätt. Får väl pallra mig iväg till mammabanken annars, hehe!
 
Billigare kan jag liksom inte få den där kameran med objektiv, så jag hoppas att ni håller tummarna för mig! 
En systemkamera kommer betyda fina bilder, som i sin tur kommer betyda bättre bilder på bloggen och mer blogglust!! Vinn, vinn, vinn alltså! 

Publicerat den 2013-07-05 - klockan 10:49:53





Söt häst du har!

2013-07-05 » 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback