Angående gratis designer

Har fått in en massa mejl och blir alltid lika glad när jag läser dem. Jag gör gratis designer men som ni kanske har märkt på bloggen så har det varit mycket just nu och jag har med andra ord inte heller haft tif att ens sitta vid photoshop.
 
Jag har gjort lite utav en lista som jag har här någonstans och ska så snart som möjligt börja beta av den, men som jag skrev på ponnysanning så kan det ta tid då jag inte prioriterar designerna/headersen!
Jag hoppas att ni har förståelse för detta och att ni fortfarande är intresserade av en design. Jag kommer att mejla er när det börjar bli dags för eran design. Tills dess får ni ha tålamod och tänka ut allt ni nu kan tänkas vilja ha på er design!

Publicerat den 2013-07-20 - klockan 16:30:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback