Gissa vad jag gjorde idag!

Det vanliga såklar! Ni vet - totaländrade min planer om markarbete med bommar och red ut istället. Sådär som jag alltid gör!
 
Vera kom nämligen ut till stallet för att hjälpa till och träna hästarna, och inte tackar jag och Witezz nej till en uteritt istället för lite trim på volten - eller, jo det kanske vi gör eftersom att uteritter är vår vardag - men just idag blev det inget nej!
 
Vi red ut en sväng på lvss, ut i skogen bland myggen. Vi pratade om massor, och då menar jag massor! Kändes skönt att få lära känna Vera ordentligt då det oftast blir så att de som börjar rida i vårt stall blir väldigt bra vän med Anna och jag liksom hamnar där på sidan. Det kan bero på att jag snart är 17 och dom som börjar rida här är inte äldre än 14, men nu så!
 
Vi pratade om allt ifrån våra hästar, våra tidigare hästmännisko-liv och kompisar i skolan. Haha, vi pratade faktiskt så mycket att vi helt missade våra bästa galoppsträckor. Och om jag och Vera missar en galoppsträcka, då var vi distraherade! Haha, men tror nog att våra ponnysar tyckte att det var mysigt att bara få komma ut på en lugnt och rolig springtur, inga krav, inga tråkgheter, bara massa skratt!
 
 

Vart klar med Tildes design tidigare under dagen, kommer komma bilder och länk. Jag är nöjd men framför allt är Tilde nöjd! Det är min absolut första design som jag har kodat från grunden och själv gjort alla bilder etc! I'm so proud of myself!
Imorgon börjar jag på riktigt med Lovisa's design också, startade upp lite idag medan jag inte hade tillgång till photoshop, men kom inte så lång!
 
 
 
 

Publicerat den 2013-07-08 - klockan 22:39:00





Åh Witezz är så fiin, älskar båda bilderna!
m.v.h. en person som kollar på din PERFEKTA sits... avundsjuk <3

2013-07-09 » 10:42:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback