It's just not good anymore

Vart tog min blogglust vägen? Insirationen till att skriva flera långa fullproppade inlägg om dagen, lägga flera inställda och inte ens de räckte till för att stoppa idéerna i min hjärna. 
När jag väl är inne på bloggen
 

 
Dagen:
- Jag har blivit förkyld, går omkring och snorar och äcklar mig hela tiden. Kan inte luta mig frammåt för då bara
  rinner det. usch.
+ Jag fick faktiskt göra något på jobbet idag. Mina handlerade fick tummen ur rumpan och änkte ut något jag kunde 
   göra! Tummen upp för dom!
- Det enda dom kunde komma på för mig att göra, var jag klar med innan lunch.... sen såg jag inte till mina 
  handledare någe mer...
+ Jag har klippt mig!
- När jag hade klippt mig upptäckte vi att vi hade tappat nyckeln, så fick gå hem, leta efter nyckeln som låg 
  precis utanför min port, gå tillbaka och sen cykla hem...
+ Jag har fixat så att jag fått "ledigt" halva nu på fredag, och hela nästa fredag! It's tävlings time!
- Tappar inspirationen till att göra designen jag håller på med. Det börjar se ut som ett evighetsprojekt med en
  massa ändringar, all the time.
 
Och nu ska jag åka med mamma och min klantige lillebror ner på akuten. Han ska röntga sin fot som han trampade på en spik med... hahahahahhahhaha, klant!
Eller så är jag lat och sätter mig och gör klart den här jääääkla designen. Jag har beslutsångest.
 
 

Publicerat den 2013-07-03 - klockan 19:42:39





Hej! Såg att du gjorde gratis headers, och undrar om du skulle vilja prova göra en åt mig? Tänkte mig en ny till hösten och det är kul att prova olika designers. Dina verkar jättefina, och jag skulle jättegärna vilja ha en. Du kan ta hur lång tid på dig som helst, har ingen tidsgräns. Så om du är intresserad skulle du kunna mejla mig på [email protected] och berätta lite mer! :)

2013-07-03 » 22:53:17
» Marta

Hej!
Såg på ponnysanning att du kunde göra gratis headers. Skulle du vilja göra en till mig? :-)

2013-07-04 » 00:39:40
» Marta

SV: Okej, tack så mycket för svaret i alla fall :)

2013-07-04 » 00:56:54
» jonna

hej jag läste på ponnysanning att du gjorde headers/designer.
om du har lust skulle du gärna kunna göra en åt mig och min kompis blogg?
självklart för du lägga in ditt namn eller bloggadress ¨någonstans eller få en länk i bloggen (:
om det låter intressant eller om du har tid över så lämna en komentar i vår blogg så kan jag skicka bilder och så kanske?
www.nattstad.se/zannajonna

2013-07-04 » 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback