Life didn't come with instructions

Med pizzan i ugnen för tredje dagen i rad så känner jag mig som en riktig fetknopp. Meningen var att jag skulle ha ätit hamburgare idag men så vart det inte eftersom att jag rymde hemmifrån hem till Alex.
 
 
Idag fick Witezz en liten "brytning" i sitt lilla träningsschema. Dom två lägerbarnen som igår var sjuka kom tillbaka idag, och eftersom att Pärlan åkte igår så fick Witezz ännu en gång agera lägerhäst! Jag fick, med lite hjälp från Cissi förstås, välja vem av alla som skulle få rida henne och mitt val vart perfekt. Tjejen jag valde är den som har ridit mest av alla, hon hade en stilla hand men framför allt en låg hand!

Jag tyckte det såg fint ut! Imorgon ska dom rida ut så då får vi se vem som får rida min lilla tjej, Jag kommer att gå bredvid eller leda i värstafall så då kan vem som helst få sitta på henne,.. nästan.

 

Publicerat den 2013-07-30 - klockan 22:55:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback