Min allra första, egenkodade design

 
Ett litet smakprov ifrån min alldeles första helt egenkodade design någonsin! Grattis Tilde. Du var den förste att ta del av mina designskills. haha! Nej, men headers har man ju gjort någon gång  och tycker man att det tar lång tid, ta er inte ann en design då! 
 
Efter ca 2veckors kodande och trixande i photoshop och gimp har jag nu lagt in Tildes design. Designen är full med bildklänkar med mouseovers*, en transparent* header och annat smått och gott som jag aldrig förut har sett på någons design!
 
*Mouseover bild = Bild som byter skepnad när du drar musen över bilden
* Tranparent header = En header "utan" bakgrund. 
 
För att se hela designen och Tildes blogg - Klicka HÄRJag hoppas du är nöjd Tilde!
 
 

Publicerat den 2013-07-08 - klockan 22:56:45





» Tilde

Jag är verkligen supernöjd :D

2013-07-08 » 23:15:00

Hej!
Jag såg på en blogg att din häst kliar sig, kliar den sig mycket? Min häst kliar av all man, svans och pannlugg samt päls i ansiktet. Alltid har vi trott att det varit flugor men efter att ha använt Solhelosan har problemen börjat att försvinna, jag skulle ge dig tipset att rådfråga vet och ev ta ut en vet till ditt stall och kolla upp vad det är för problem som gömmer sig :) Annars tipsar jag solhelosan, nylanders hästkräm, 4S och prob! :)

2013-07-09 » 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback