Mission accomplished

Har nu spenderat det mesta av min lön. Och ja, det gick på mindre än 5 minuter. En stycke systemkamera av märket och modellen Nikon d5100 är nu beställd, objektivet vart ett 18-105mm - perfekt för att fota hästar med. Köpte ett paket där jag även fick med en kameraväska samt ett UV filter. Nu skulle man kunna tro att Jonna är pank, men icke sa nicke! Pengar finns kvar på kontot och i spargrisen och just nu sitter jag och funderar på vad mitt nästa inköp blir haha!
 
 
Mina planer för dagen, förutom att trycka i mig kakor och annat gott som bjuds på mitt dagen-efter-min-födelsedags-firande, är inte att bada som jag trodde att det skulle bli... Väderprognosen och molnen utanför berättade för mig att ett stort åskväder är på väg. Och med tanke på det som hände i Göteborg så stannar jag nog inne under dagen!
Funderar faktiskt på att sätta mig en stund vid photoshop, göra klart Lovisas design, göra några headers åt er som har beställt och dessutom ska jag fixa en liten grej till min blogg. Vi får se vad som hinns med helt enkelt!
 
 
 
 

Publicerat den 2013-07-27 - klockan 14:45:00





» Jenny

Stort grattis till ditt köp av en systemkamera! :D

2013-07-29 » 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback