Mycket ska man hinna med!

Har sovit ut nu, ringde jobbet imorse och sjukanmälde mig. Sen somnade jag om och vaknade vid 11. Förkylningen har lättat lite, är fortfarande snorig och har ont i huvudet samt ryggen men that's it. Så otroligt skönt!
 
Hela förmiddagen har jag suttit med Tilde's design igen, var tvungen att ändra lite saker eftersom att hon bytte bakgrund. Men tror att jag kan bli klar till imorgon! Och då är det bara att börja med nästa design! Haha!

Min och Alex's reda till finland är betald nu också, så den 20e juli drar vi! Vi är ju int borta så länge, men tillräckligt länge för att hinna koppla bort från allt i Sverige. I huset i Finland har vi en tv, med värdlens skruttigaste kanaler, vi har inget internet, ingen bil, ingen dusch - utan vi bastar - och dessutom några kilometer in till stan.
Rena rama undergången för en tonåring egentligen, men jag tycker det är så otroligt skönt!
 

Sitter just nu och funderar på vad för kläder jag ska ha, dom måste ju vara varma, men inte för varma... Väntar också på att kladdkakan ska bli klar och hoppas på att hinna ner till Coop för att handla halstabletter. Bussen går 14.30 - då kör vi skutan mot ridlektionen! Mer om det ikväll, nu ska jag sätta igång!

Publicerat den 2013-07-04 - klockan 14:01:14






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback