Nedräkningen kan börja!

Imorgon är sista dagen för lägerbarnen och på lördag åker jag till Finland! Alltså, tro det eller ej men dom där barnen suger verkligen musten ur en!
 
Idag vart det ridning på förmiddagen och bad och lekar på eftermiddagen. Witezz fick gå på ridningen idag också men med en annan ryttare och mig som ledare. Åh så duktig hon var, vart helt varm i hjärtat när till och med barnet på ryggen bad mig att släppa taget och bara gå bredvid. Bör tilläggas att ryttaren är ganska rädd av sig, och var inte helt lugn i närheten av Witezz's stora huvud och hennes nyfikna personlighet. Haha!
 
 
Har nu tagit alla bilderna av Ella också! Många fina bilder vart det, nu ska dom bara beskäras och sen ska jag lägga ut dom i olika omgångar som tidsinställda! Åker ju nämligen bort nästa vecka och har ingen aning om jag kommer kunna använda datorn eller inte! Det får vi se, men helt inläggslösa kommer ni inte att bli!
 
 
Helt slutkörd är man efter sånna här dagar och det är just därför det är extra skönt att bara komma hem och slänga sig ner i soffan. Tvn på, telefonen bredvid och datan i knät! Haha!
 
Ignorera det faktum att Witezz egentligen bara gäspar och jag lite finurligt sådär gör så att det ser ut som ett kommando! Hehe...
 
 

Publicerat den 2013-07-18 - klockan 20:31:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback