Så här firar jag min födelsedag:

Sammanlagt 7 timmar i lastbilen och 1½timme på travbanan.
Sen får vi ju inte glömma att jag gick upp klockan 07 imorse för att träna hästar, packa alla grejer och fixa stallet. 
 
 
Men jag klagar inte, det var en av dom bättre födelsedagar jag har haft. Strumpan gick superduper bra i värmingen men gick dessvärre inte lika bra i loppet. Vi slutade trea men jag lovar att vi hade kunnat vunnit loppet. Det finns mycket att "skylla på" men jag lämnar det vid att det inte var vår bästa dag helt enkelt! Jag är nöjd med vår prestation både i värmingen och i loppet, och det är det viktigaste!
Min födelsedags middag vart hamburgare och glass på Max. Min födelsedags aktivitet vart trav samt frågesport och "så ska det låta" i lastbilen. Men med bra sällskap blir även de tråkigaste stunderna roliga.
 
 
Cissi och jag har styrt upp planeringen för hur Witezz ska gå nu. Hon sätts ju igång igen på måndag, och ska då skrittas barbacka i ojämn terräng och skog i några veckor samt gå ett tömkörningspass på volten en gång i veckan.
Hon ska fortsätta äta kraft varje dag och vi funderar dessutom på att öka mängden till 1 kg.
Cissi ska visa mig lite stretch- och massage övningar som jag kan göra på Witezz också och vi ska bygga som en liten bana med tunnor och bommar och jag och witezz ska gå varje gång jag tar in och släpper ut henne, allt för att främja hennes rygg. Jag hoppas verkligen att det här kommer att göra någon skillnad...
 
 
Imorgon får alla hästarna vila. Jag ska fira min födelsedags med familjen. Vi ska äta gott och ha lite roligt. Ska dessutom beställa min kamera imorgon, finaly! Fick lönebeskedet igår, och lönen kommer imorgon!
asdfghjkl!"#¤%& Jag äger snart en systemkamera ASDFGHJK!"#¤%&
 
 

Nu ska jag smyga mig ner i sängen med Alex. Vi köte lite massage olja på Åhlens i förrgår och nu ska han få massera mig med den! Den luktar melon, mmhh..!
 

Publicerat den 2013-07-26 - klockan 22:22:48






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback