Some people are so poor...

... all they have is money.
 
Åh vad jag bara vill att dom här veckorna ska swischa förbi, min lön ska hamna på kontot och jag ska sitta på en båt till Finland. Vill komma bort från allt vad verkligheten är, bara sitta där borta i en solstol och sola. Eller ta den handdrivna gräsklipparen och kötta igenom hela gräsmattan! Ta den tröga cykeln och cykla några kilometer ner till stan för att handla åt min farmor. Det är inte långt kvar nu. 3 veckor, sen drar jag med min boyfriend, vi flyr till Finland i några dagar.
 
Witezz behövde inte gå på ponnyläger den här veckan heller, Cissi hade räknat fel på antalet barn. Däremot fick Witezz ändå lite träning då Cissi ringde och frågade ifall Vera eller Maja fick rida henne. för att inte ljuga måste jag säga att det tog emot rejält, men samtidigt hade jag inte hjärta att säga nej eftersom att annars hade hon fått rida Candlelight som dagen innan gick så fint på traven, hon förtjänade att få vila. Så Candlelight, I did that to you!
 
Men whatever, Witezz behöver träning och i slutändan är jag bara glad att någon tränade henne för det betyder att jag kan göra lite bommar med henne idag! Fick ju en liten läxa av Ullis då vi minst 1 gång skulle träna med bommar. Så maybe that's what I'm gonna do.
Så om ni har något tips på övningsmoment med bommar, skriv dom här nedanför! 
Annars får google vara min bästa vän!
 
Jag har inga bilder på den här datan..

Publicerat den 2013-07-02 - klockan 09:52:41






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback