The day has finaly arrived when...

MIN SYSTENKAMERA HAR KOMMIT!!!!!
Håller på och laddar batteriet nu, har läst/skummat igenom handboken och fixat allt snyggt i väskan. Nu om något är jag taggad inför dubbeltravet på Visby. Min kamera kommer gå i högvarv!
 

Dagen har varit... seg. vädret har varit molnigt och tryckande och helt plötsligt kom en väldig hetta från ingenstans.. Det var helt olidligt att leda barnen på deras uteritt, tack och lov dock att det var en uteritt och inte ett pass på volten.. Detta lägrets barn var så duktiga på att rida att dom faktiskt klarade av en uteritt!
Witezz fick ju självklart vara med idag också! Denna gången med en annan tjej på ryggen. Hon kom från USA och hade en urskön dialekt! Hon red helt okej men var ju ingen "van ryttare" om man säger så. Det var några balansproblem samt att hälen åkte upp. Sånadära vanliga nybörjar problem. Witezz vart inte störd på något sätt iallafall, och det är det viktigaste!
 
 
Inga hästar behövde utöver lägrerpassen idag så jag kunde åka hem direkt. Skönt med tanke på att vi åker imorgon och är borta till på söndag/måndag. Jäklar vilken lång helg det kommer bli, får nästan hemlängtan bara av att tänka på det. Men vi kommer ha sjukt kul och förhoppningsvis kommer loppen också att gå bra och en nöjd Jonna kommer att komma hem! 
 
 
 
Nu är min plan att sätta mig vid photoshop och beta av min design och header lista! Hehe, wish me goodluck, och glöm inte att kika in här om du också är sugen på nått nytt på din blogg!

Publicerat den 2013-07-31 - klockan 20:57:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback