Carpe Diem

Gud vilken otroligt seg dag. Har sovit nästan hela dagen och är fortfarande otroligt trött.
Var på ett möte hos kommunen där jag ska jobba i sommar, vi gick igenom mitt schema och lite vad jag ska göra. Tycker att det verkar helschysst, hade förväntat mig typ att få hålla på med pappersarbete eller nått men jag ska få ha mitt egna lilla projekt, intervjua lite folk och sammanfatta för att sedan tredje veckan redovisa allt. Tycker det verkar spännande! Nu gäller det bara att jag faktiskt kommer ihåg att jag ska dit den 24e.
 
Som tidigare sagt så ska Witezz få vila i en vecka och jag ska rida Candlelight lite på dressyrlektionen istället, jag är väl egentligen en aning för stor för henne men någon gång ibland skadar inte och min vikt är inga problem! Så det ska bli kul att visa Sofia jag har jobbat med, med henne under vintern, hur pass mjuk hon är nu och hur mycket även hon har utvecklats.
Vi får se när det blir ridlektion dock, kanske imorgon. Annars kan det bli körigt. Eftersom att det vore bäst för Candlelight att få ta det lite lugnare onsdag, men speciellt på torsdag. Hon ska ju vara utvilad och laddad inför travloppet på fredag - Vi ska ju vara bäst.
 
Gammal bild

Publicerat den 2013-06-17 - klockan 21:24:24






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback