Johnnyponnylångeman

Slutar alldeles strax mitt "jobb", känns inte rätt att kalla detta för jobb...", och då bär det av hemmåt. Min storebror har anlänt. Han stannar i några dagar och ska eventuellt rita lite på mig! Måste bara bestämma mig först! Funderar förövrigt på att ta mina pengar och gå och klippa mig, men undrar. Kommer jag vilja köpa något annat, så att jag borde spara pengarna och låta mamma betala, eller ska jag lyssna på mitt hår, sluta vara så snål och ta mig ner till frissan... Det återstå att se, hårtopparna skriker dock bokstagligen på mig! Så arga är dom!
 
Det blir alltså inge stall idag, Witezz vilar som tidigare sagt och vi kör på imorrn igen med en dressyrlektion för Sofia! Om jag gissar rätt så ska vi jobba lite med delar ur L:C och L:B programmen eftersom att det är tävling nästa vecka. Kanske lite extra mycket fokus på vänstergaloppen och min sits!
 
Gammal bild.
 

Publicerat den 2013-06-26 - klockan 15:55:00





» Sofie

SV: Ja, de är väldigt sorligt att han ska åka.. :(

Tusen tack! Din blogg var superfin den med! :D


Ha en fortsatt bra dag!

2013-06-26 » 17:06:54

sv: åh tack så mycket fina ni! :)

2013-06-26 » 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback