Today is yesterdays tomorrow

Hej hörni, det vart lite krångel och små tjafs igår så jag valde att låta bloggen vila. Det är jobbigt sådär när man slits mellan två saker.

Hur som helst så red jag Witezz igår. Som jag sagt så låg fokusen på den ökade traven. Vi använde oss av travrundan, och på "raksträckorna/långsidorna" där vi annars brukar köra intervaller med travponnysarna ökade jag traven medan Anna och Thomas galopperade på sina små russ.I början gick det sådär. Hon ökade men det gjorde hon bara för att dom framför ökade, men sen när jag bestämde mig för att ta täten så gick hon mycket bättre. Inte det minsta tittig och otroligt frammåt! Jätte trevlig var hon att rida, lyssnade på mina hjälper och var vaksam på nya.
 
Om ca 20 minuter åker jag med till Roo Gård. Där ska Anna tävla idag och jag är med som groom och brstar och skrittar fram hennes hästar. Efter det blir det ridlektion för Sofia. Vi ska rida igenom båda programmen idag, jag pluggade dom stenhårt igår och jag tror faktiskt att dom sitter.
 
Men mer update senare ikväll, det lovar jag!
 


Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!

 

Publicerat den 2013-06-06 - klockan 08:41:48





BAKLUCKELOPPIS
på Fors Gård
Kom och sälj dina hästprylar som inte längre används!
(och fynda nya saker)
Vart: Fors Gård, Fors 29, Västerhaninge
När: 30:e juni
Tid: från kl. 11.00
Det kostar 50 kr att ställa upp sitt bord och sälja!
(Medtag eget bord eller hyr av oss för 50 kr extra)
Det behöver inte vara just hästsaker du säljer, men
undvik att ta med stora föremål såsom möbler,
det du säljer ska få plats i bakluckan!
Avgiften betalas i vårt café innan bordet sätts upp på anvisad plats!
I vårt café kan du köpa kaffe, läsk, fikabröd, godis, mm!
Välkomna!

Fors Ryttarsällskap

2013-06-06 » 11:36:49

Do you want to write some questions in my frågestund? :P
http://looviisaar.blogg.se/2013/june/bara-for-att-jag-kanner-for-det.html

2013-06-06 » 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback