Hej och Hallå alla mina readers!

Pågrund av snöstormen ute kraschade internet, så jag skulle precis publicera ett inlägg när internet dog. Bara jag som kan ha sån otur!
 
Igår var vi iallafall iväg till Stockholm, Älvsjö med klassen, därav den dåliga uppdateringen. Vi var iallafall och kikade på UF-mässan (UngFöretags-mässan). Vilket är en liten tävling där gymnasieelever ställer ut sin företagsidéer och ska försöka sälja sina projekt för att se vilket som var mest framgångsrikt. Tanken var nog att vi 1or och 2or skulle få lite inspiration, tankar och idéer inför vårat UF, men vet inte om jag fick så mycket inspiration.
 
För övrigt ska det snöa i 2 dagar till... GE MIG VÅR!!

 
 
 
 

Publicerat den 2013-03-19 - klockan 09:08:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback