I love my life and the ones in it❤

Idag är det söndag och jag lämnar en väldigt jobbig vecka bakom mig. Det har varit mycket den här veckan och jag är faktiskt glad att den är över!
Veckoslutet tillbringade jag i stallet och har verkligen haft roligt. 

Idag började jag med att longera Thomas lite, så att han fick öva sin sits igen (se inlägget nedan). Ohmaajgaahd vad han redan har blivit så mycket bättre! Förra gången fick vi tjata som sjutton om att trycka ner hälen och att inte överarbeta lättridningen, utan bara lätta lite ur sadeln. Idag gick allt jätte bra!

Witezz fick gå en lite lugnare tur. Hon har ju trots allt gått 3 dagar i rad, så fjärdedagen fick bli lugn. haha! Jag red barbacka, Thomas red på Candlelight, Olli red Illuztra och Anna red Strumpan barbacka. Hästarna var jätte pigga, och vi skrattade - mycket! Anna såg ut att kunna ramla av när som helst, Illuztra var allmänt fjantig och Witezz var, ja.. Witezz.

Nu laddar vi om för ny vecka, tror att jag har två prov den här veckan. Önska mig lycka till!
 

Publicerat den 2013-03-17 - klockan 18:48:39





allt bra idag? :)

2013-03-17 » 18:50:18
» Ella

Nu är denna omgången av Veckans blogg avslutad,
gå in & se om du vann, om inte så kan du anmäla dig till nästa omgång!

http://dressyrponnyy.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2-3.html

2013-03-17 » 18:57:37

Vinnaren av Veckans Blogg är uppe. Vann du inte denna gång så anmäl dig igen! :D Kramisar Carro

2013-03-17 » 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback