I'm not perfect. Never have been, Never will be.

Sportlovet börjar lida mot sitt slut. Snart är det bara helgen kvar. Vädret verkar vara helt okej även idag, vilket är en jäkla tur. För idag åker jag till stallet.
Witezz ska ut och ridas och Candlelight och Strumpan ska nog bara joggas om jag tror rätt, eftersom att imorgon åker vi in till Solvalla och tränar. Längtar sjukt!! Känslan när man är på banan första gången och både Candlelight och Strumpan förstår vad vi är där för att göra, och att det börjar närma sig start. iiiiihhp!

Vi har även pratat lite i stallet och kommit fram till att Witezz, senare när hon är ordentligt igångsatt, kommer behöva gå 5 dagar i veckan för att jag ska kunna träna både dressyr och hoppning samt variera med uteritter. Fick förslaget att kanske skaffa lite av en medryttare till henne, och visst var tanken frestande, men svaret var självklart.
 
Jag vill att Witezz ska vara min "produkt". Hittills är det mesta hon kan- min förtjänst.Jag har fått hjälp, det har jag. Både Olivia, min tränare och en annan ryttare har ridit Witezz, men det har ju varit för att hjälpa mig att hjälpa Witezz. för att lära känna henne så att de vet hur de ska lära ut till mig.
 
 
009bd3ac824611e2a0d522000a1f970a_7_large

Publicerat den 2013-03-01 - klockan 10:01:49





» Maja

Hej fin blogg! Glömm inte att anmäla dig till veckans blogg hos mig! Kommer välja en blogg på fredag som jag gillar mest av dem som deltar. Skriva vad jag gillar med bloggen och skriva vad bloggaren kan tänka på. Klicka bara in på min blogg och kommentera nått inlägg ed "Jag är med" och länka din blogg. Lycka till

2013-03-02 » 08:59:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback