The greates pleasure in life is doing what people say you cannot do

Att åka till stallet är bara roligt nu förtiden. Det spelar ingen som helst roll om det stormar ute eller är så varmt att du inte kan röra dig utanför skuggan. Det jag har kämpat med i 1 år nu börjar visa sig. Alla hinder vi har mött på vägen, stora som små, har vi tagit oss förbi. 
 
Jag ljuger om jag säger att det har varit lätt. Vi har mött på riktigt svåra motgångar, stora missförstånd och sura miner. Men vi har gråtit floder, byggt en bro och gått över den. Alla dessa motgångar har gjort mig mer beslutsam än någonsin att klara det här. Och det bästa är att jag kan säga att det är min förtjänst att vi är där vi är idag! Ingen annan kan ta cred för det här!
Jag och Witezz har tillsammans tagit oss till den ruta vi är på idag!
 
Det är med glädje jag går till hagen och hämtar min bästis. Vi rider ut och har roligt. Så mycket har förändrats på så kort tid Jag får massor med beröm - av er, av peroner i min omgivning, av andra som ser henne - och allt ni säger värmer otroligt mycket!
 
Idag red vi samma vanliga runda som de senaste gångerna. Först travrundan sen byn. Witezz gick super, stadigt och bra! Vi hade roligt, övade på lite olika saker. 
~ Öka och minska tempot i galoppen
~ Böja och ställa åt båda hållen
~ Vänta på mitt kommando
~ Ökad trav
~ Fatta både vänster- och höger galopp
Sen får hon alltid trava och skritta den sista biten på långa tyglar. tycker att hon förtjänar att få sträcka lite på sig, bli lite ofokucerad och få göra lite som hon vill!
 
 
 

Imorgon är det "komma-ikapp-dag"/hemmstudie dag. Så det är ju bara att ta tag i högen med uppgifter vi har fått hem. Marre kommer vid 11 och tillsammans pluggar vi till franskaprovet, sen åker jag och Alex till TäbyCentrum och kikar på vårkläder så får ta med lite plugg på bussen. Kanske, kanske att datan får hänga med, tveksamt. Men lovar, ni ska få update!
 

 


 

Publicerat den 2013-03-19 - klockan 23:13:55





Åh va fina bilder! :)

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig och tipsa om några bra ridstövlar? :) länk:
http://aui.blogg.se/2013/march/ridstovlar.html#comment

2013-03-20 » 07:24:49

Fina bilder!
Sv: tack så mycket :)

2013-03-20 » 17:15:50

Finfina Bilder :D
Allt bra annars?? :D

Svar: Tack så mycket! :)
norinjonna.blogg.se

2013-03-20 » 18:14:40

Fina bilder! :) Och en GRYMMMTT snygg header!

Svar: Tack så mycket! :)
norinjonna.blogg.se

2013-03-21 » 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback