The time you enjoy wasting is not wasted time

Tiden rann verkligen iväg igår. Jag kom hem ifrån stallet vid halv5 och då ville jag bara vara med Alex. Vi myste, tittade runt på youtube, spelade spel och bara, bara va. Sen förflyttade vi oss hem till Alex och firade han och hans mamma i efterskott. Åt lite tårta och kakor. Sen tittade vi på Ponnyakuten och Smartare än en femteklassare? Markoolio var med och var helt grym, han gör verkligen en show av allt.
 
Tiden rann iväg och helt plötsligt låg jag och sov i Alex's säng. Haha. Så jag ber om uräkt över att ni inte fick någon uppdatering, men den kommer nu.

Jag red ut på Witezz tillsammans med Olli, Thomas och Anna. Vi red en lite längre runda, Witezz var jätte dutti! Hon var lite tittig, men skötte sig bra ändå tycker jag! Vi kunde hålla en långsam och kontrollerad galopp trots Pärlan nosandes i rumpan och dessutom Irrbloss bredvid oss!
Sedan red jag Candlelight tillsammans med Anna på Strumpan. Dem skulle bara gå lite lugnt men ganska långt - tror vi var ute i 1½timme men kul var det! Vi pratade om massor och hästarna var så lugna! Vi kunde trava och galoppera bredvid varandra utan att dom så mycker som indikerade på att öka! Så duktiga, och så skönt att baa kunna rida ut!
 
Idag har jag judo träning, ska också inhandla lite ta-hand-om-mig-själv-produkter och städa mitt rum.
Fullt upp med andra ord!

Åhh, för övrigt var det så sjukt skönt väder igår. Och det fick mig att längta ännu mer till sommaren. Hästarna fäller riktigt mycket just nu, solen värmer verkligen och man fryser inte längre om fingrar och tår när man går ut! VÅREN ÄR HÄR!


 

Publicerat den 2013-03-25 - klockan 10:58:04





Åh såå skönt med vår!!

2013-03-25 » 11:48:29

nu får vi hoppas på att det inte kommer mer snö :)

Svar: Ja verkligen!
norinjonna.blogg.se

2013-03-25 » 12:51:40
» sussi

så härligt de ser ut =)

2013-03-25 » 12:55:54

söt bild! :)

2013-03-25 » 14:53:54
» Nette

Hej! Jätte fin blogg, kika gärna in på min! :)

2013-03-25 » 14:55:19
» Alva

Hej! :) Fin blogg! Allt bra med dig?
Kika jättegärna in på min blogg & skriv en kommentar om vad du tycker! :)

Kram

2013-03-25 » 16:54:01

Hej fin blogg kolla gärna in min och släng in några kommentarer skulle vart schyst! kram! Länkbyte?

2013-03-25 » 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback