Today is a good day to be happy




Spotifymusik klingar i öronen och jag och Alex är påväg hem från Täby Centrum. Jäklar vilken perfekt dag på veckan. Onsdag som brukar kallas för lillördag vart verkligen en mini helg idag! Jag har köpt 3 supersnygga och välbehövliga tröjor och 1par snygga jeans och sen lite smågrejer bland annat en hårborste, haha. Vi har ätit på Subway och smakat den nya McFlurry Rocky Road. Jag är besviken! I stallet bakar dom, varje jul, Rocky Road, och det var den smaken jag var ute efter, men icke. 
Pluggade Ekonomi och Franska imorse med Marielle och har suttit och tragglat med franskaglosor här på bussen. usch..
 
Nu är vi dock framme i Norrtälje och det är dags att stänga ner datorn. Jag lägger upp bilder på vad jag har köpt senare, efter att jag har pluggat lite matte! 
 

Publicerat den 2013-03-20 - klockan 18:27:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback