Vart är mänskligheten påväg

Undrar jag, speciellt idag. När jag, påväg in på sjukhuset, möts av en äldra kvinna som pratar i telefon, tittar på mig och säger "Aa och så kommer det en blondinjä*el som gillar att bli kn***ad av gamla gubbar"
Och jag kan verkligen både känna och höra hur hon vänder sig mot min rygg när hon har passerat. 
Kan säga att det var en mindre glad Alex som gick bredvid mig.
 
Var som sagt inne på sjukhuset idag igen, lämnade ytterligare 3 rör med blod, tydligen hade jag någon brist på någon vitamin som läkaren ville titta upp mera om. 
 
Sitter i skolan nu, näst sista lektionen för dagen, sen går jag hem. Alex hjälper mig att göra i ordning pannkakssmet och så bakar vi lite chokladbollar. mums! Sen cyklar vi ner mot stan, Alex ska titta förbi arbetsförmedlingen och skriva in sig där. Sen ska vi handla ytterligare lite gott till ikväll. Ska dock, innan jag slår mig ner med massa gott, sätta mig och sy ihop Witezz täcke, och jobba lite på mina novellanalyser.
 
Hur ser eran dag ut? 
 

Publicerat den 2013-03-08 - klockan 12:52:37





» Ebba

Sv; Lite förvånande att du frågar efter ett bloglovinbyte då vi redan gjort ett. Jag följer fortfarande dig, gör du inte detsamma eller? :)

Svar: haha oj, jo! :) Jag klickar bara in på en del bloggar och skickar! Förlåt! :) Klart jag följer er!
norinjonna.blogg.se

2013-03-08 » 14:31:12
» Greta

SV: Följer dig på bloglovin, nr 23!

2013-03-08 » 14:33:20
» Maja

Kika in på min blogg och kolla vem som vann veckans blogg! Du kan även delta till nästa vecka.

2013-03-08 » 15:46:52

Allt bra idag? (:

2013-03-08 » 16:24:46
» Molly

Hej, jättefin blogg du har! :) Ställ gärna frågor till min frågestund jag drog igång idag, skulle vara jätte trevligt! Kram

2013-03-08 » 17:34:54

Hej!! NU ÄR VECKANS BLOGG AVSLUTAD!! VA GÄRNA MED IGEN!! HA DET BRA KRAM TEAMFOUR! :)

2013-03-08 » 22:51:10
» Mia

Klickade just in på din blogg, och jag tror faktiskt att jag kommer stanna :)

Svar: Åh, vad kul att höra! Jag ska inte göra dig besviken!Kram!
norinjonna.blogg.se

2013-03-09 » 11:03:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback